Алисън Ашли Арм – Песничка за цветовете

Тук Алисън Ашли Арм пее една много весела песничка, разбира се, абсолютни глупости. В клипа участва и по-малката й сестра Джоси. Оригиналното заглавие е „Allisyn’s Color Song“. И тъй като много ви обичам, прилагам и превод.

Превод: (бел. прев. С „Д“ отбелязвам „Джоси“, с „А“ – „Алисън“)

Д: Мамо, кой е този цвят?

А: Хей, деца! Имате ли проблеми с запомнянето на       цветовете? Е, представям ви една песничка, която ще ви помогне: Червеното е един от цветовете на дъгата…

Д: Мамооо

А: Червено е цветът на нещо червено. Червено се римува с червено.

Д: Ай, ай, ай.

А: Знаеш ли кое е великото на тази песен? Става за всеки различен цвят!

Д: Дааа?!

А: Слушай! Синьото е един от цветовете на дъгата…

Д: Мамо, сестра ми не иска да ме остави на мира.

А: Синьо е цветът на нещо синьо.

Д: Махай се оттук!

А: Синьо се римува със синьо.

Д: Ти си се побъркала.

А: Все още не си ми казала твоя любим цвят. На бас, че е розово!

Д: Черен е! Сега се разкарай!

А: Но не съм приключила с песничката за цветовете. Оранжевото е  един от цветовете на дъгата. Оранжево е цветът на нещо оранжево. Оранжево се римува с оранжево.

Д: МАМО!

А: Хей, най-накрая открих дума, която да се римува с оранжево. Ха!

Превод: meredjt

About meredjt

Какво да ви кажа, влюбена съм в Хари Потър, но има прекаленооо много сайтове за него, а понеже не намерих нищо интересно за Съни, реших аз да ги направя!
Публикувано на Клипчета, Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

