Утре започва втори сезон на „Съни на алеята на славата“

Само ви напомням, че утре от 10 часа ще дават първите два епизода от втори сезон на „Съни на алеята на славата“. Разбира се ние пуснахме преди време първи, трети и четвърти епизод от втори сезон (втори го махнаха от youtube и не го открихме). За съжаление бяха на английски, но все още не съм открила програмата за правене на субтитри (ако някой я има, моля да ми пише на скайп meredith_sh или във facebook на профила на Христина Михайлова). След това веднага ще следват първите два епизода от втори сезон на Джонас – Jonas L.A. Това беше малко странична информация, но едва ли Съни е единственото, което гледате по Дисни, нали? И още едно лирично отклонение – с katal_latem ви съветваме горещо да гледате от 8.00 часа „В групата съм“ (I’m in the band)  – поредното филмче на Дисни, великолепно е и всеки път коремът те заболява от смях. Приятно гледане, а по-късно днес може да получите и следващите епизоди от втори сезон на Съни.

About meredjt

Какво да ви кажа, влюбена съм в Хари Потър, но има прекаленооо много сайтове за него, а понеже не намерих нищо интересно за Съни, реших аз да ги направя!
Публикувано на Новини. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

