Какъв е бил Стърлинг в гимназията?

Попаднах на няколко интересни отговора на въпроса какъв е бил Стърлинг в гимназията. „Винаги съм се чувствал като риба на сухо, защото имах прекалено много интереси, което в последствие се оказа за мое добро. Висях постоянно в театъра, но освен това участвах и във всички допълнителни класове. Просто харесвам да уча.“, казва звездата от „Съни на алеята на славата“. Ето това се казват много таланти на едно място, нали? „Винаги исках и да съм в добра форма, затова играех футбол, тенис, баскетбол, един вид се опитвах да правя всичко, но никога не съм се чувствал на мястото си.“ Това със спорта обяснява защо беше толкова слабичък в първите епизоди на Съни. Е, да взимаме пример от Стърлинг и току виж някой ден един от нас се озове в Дисни… или ако имаме късмет всички да се озовем там.😀

About meredjt

Какво да ви кажа, влюбена съм в Хари Потър, но има прекаленооо много сайтове за него, а понеже не намерих нищо интересно за Съни, реших аз да ги направя!
Публикувано на Новини. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

