Новият албум на Деми Ловато

Миналата година излезе албумът на Деми „Here we go again”, който се отличаваше със своето поп-рок звучене. Сега тя отново записва песни в студиото, но за разлика от първите й два албума, този няма да е толкова хард, и както Деми казва, ще се опита да изрази R&B diva в нея.

„Наистина съм развълнувана, че ще работя върху различна музика през свободното време, което имам до съвместното ни турне с Джонас” каза тя в интервю с MTV в Лос Анджелис на Do Something Awards.

„Работя върху различна музика, пиша нови песни, опитвам се да променя малко рутината с ново звучене” довърши Ловато. „ Много се вълнувам. Ще бъде забавно. Този път е повече поп- R&B. Опитвам се да изкарам на повърхността непозната част от мен, нова страна на Деми” смее се тя. „Малко се отдръпнах от рока за известно време.”

Дори ентусиазмът на Ловато относно новия й проект да не беше съвсем очевиден, постовете й в Twitter го изясниха. Някои от най-скорошните й съобщения са свързани с работата по новия албум.

„Буквално съм влюбена в музиката. Всичко, което правя през живота си, е за музиката. Ако можех, щях да се оженя за нея” писа тя през уикенда „ Мотая се с приятели и свирим и пеем заедно. Живея и дишам за тези моменти от живота си.”

„ДА! Приключвам с писането на песен, с която много се гордея, защото е изцяло моя! Такива моменти ме карат да искам никога да не спирам да правя музика.😀 ” туитва Ловато само преди няколко дни. „Пиша песен, която мисля, че ще се хареса на феновете ми от Южна Америка. J тази е за вас, хора… Току-що получих записа на песента, която направихме вчера… тооооолкова съм развълнувана точно сега.”

Въпреки че феновете ще трябва да почакат докато чуят тези нови песни, те могат да се радват на Деми, която играе в сериала на Дисни  „Съни на алеята на славата”. Вторият сезон стартира в САЩ на 14 Март тази година. (Б.пр .Все още не е известно кога ще е премиерата в България, ще побързам да ви съобщя, когато науча.) Малко по-рано Ловато каза какво трябва да очакваме от него.

„Ще бъдете изненадани от някои гост-звезди, те са наистина яки” каза тя за новините на MTV. „И също така романтиката между героя на Стърлинг и Съни. Определено ще има романтика, но и много интересни случки, защото двамата играят в конкурентни предавания и колегите им не са много добре настроени. Ще видите какво ще се случи”

А вие вълнувате ли да чуете новия албум на Деми?

Превод: merejt

About meredjt

Какво да ви кажа, влюбена съм в Хари Потър, но има прекаленооо много сайтове за него, а понеже не намерих нищо интересно за Съни, реших аз да ги направя!
Публикувано на Новини. Запазване в отметки на връзката.

3 отговора към Новият албум на Деми Ловато

  1. Здравейте ,аз съм Кристина Димитрова от грат Видин на 9години.Искам да кажа че много харесвам Деми Ловато.Така че ще има ли някакъв шанс да си пишем с нея по пощите но някой трябва да ми го превежда о чакайте аз мога.Много го я обичам надявам се да напише невероятни песни!!!Поздрави!

    • meredjt каза:

      Здравей, Криси! Много ми е приятно и ние с katal много се радваме, че четеш блога ни. Ще се опитам да намеря начин за връзка с Деми, но мисля, че през интернет ще е доста трудно. За преводите не се притеснявай, аз ще помагам с английския или руски, ако стане нужда за някоя статия. А katal говори немски, така че спокойно. Бих се радвала, ако ми пишеш на скайп meredith_sh.

  2. vilya каза:

    супер блог мила надявамсе и ти пожелавам да имаш още стотици коментари и всичките да са добронамерени!!!

Вашият коментар

