ЧЕСТИТ ЧАНИ ДЕН!

Мили фенове на любимото ни Дисни шоу, честит Чани ден. Да, знам че беше на 13 Юни и закъснях малко, за което съжалявам. Преди 1 година и 4 месеца „Съни на алеята на славата“ беше пуснато в САЩ, а миналия септември ни го доставиха и в България. Много мило, че го направиха. Едно голямо БЛАГОДАРЯ. И макар често да повтарят епизодите и да имат лошия навик да ни пускат по много малко Съни и Чад, ние все още си ги обичаме. И така, пуснаха те филмчето със следното мото „Съвсем ново комедийно шоу за комедийно шоу, с участието на Деми Ловато“. Честно да си кажа, не ми звучеше особено обещаващо. Първо рекламата изобщо не ми беше смешна и второ, тогава не бях голяма почитателка на Деми. Виждате ли, бях глупава, млада и изгледала само два филма с нея. Единият беше Camp Rock (каквото и да говорят не видях великата химия между Деми и Джо и нещо сюжета куцаше), а вторият – Програма за защита на принцеси (не харесвам принцеси). И първият епизод на Съни не ме впечатли. Тъкмо решила да не го гледам повече, включих на Дисни, защото ми беше скучно и я виж ти – втори епизод. Чад и Съни – първата ми мисъл: „Тези двамата са точно един за друг… ако първо не се избият.“ И беше доста по-забавен от първия. При мен манийте отнемат време и тази намери кога да се задълбочи – точно на края на учебната година – но се случи и излезе от контрол. Побърках се да търся клипчета, сайтове и много, много, много други неща за сериала. И какво излезе – нито един сайт на български. Реших аз да създам първия.
А сега – обратно на темата. На 13.06 официално излезе най-чаканият от нас епизод от втори сезон -falling for the falls. Изгледах първата част и бях повече от очарована – Чад покани Съни на среща и това изобщо не е най-интересното. Но заради авторските права го махаха на няколко пъти от youtube. И сега остава само да се задоволите със спойлерите и трейлърите, които намеря. Но не си мислете, че съм голяма късметлийка, по-добре изобщо да не гледаш първа част, отколкото в кулминацията на кулминацията (имаше такъв момент) да ти напишат „Следва продължение“. И така ето ви сега една картинка от втора част на въпросния епизод, за който сега умирам, а утре ще ви потърся първа част.

И като така и така съм се разписала, ето ви и снимка на Деми, току що излязла от фризьорския салон. Малко не ми харесва.

About meredjt

Какво да ви кажа, влюбена съм в Хари Потър, но има прекаленооо много сайтове за него, а понеже не намерих нищо интересно за Съни, реших аз да ги направя!
Публикувано на Новини. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

