Съни и Чад – аз и ти.

Весело клипче с хубава музика.

Аз и ти – ние сме като един стил музика,
затова правим хубаво аз и ти!
Имаме стил и знаем как да го използваме,
затова правим хубаво аз и ти.
Аз и ти – не можем да сме нормални,
затова правим хубаво аз и ти.
Смеем се на най-странните ситуаций,
в това е смисъла, знаеш, нали?
Аз и ти – нуждаем се само един от друг,
затова правим хубаво аз и ти.
Мога да разбера какво точно чувстваш,
само като чуя дишането ти.
Затова правим хубаво аз и ти.
Правим хубаво аз и ти.
Правим хубаво аз и ти.
АЗ И ТИ!

Превод: meredjt

About meredjt

Какво да ви кажа, влюбена съм в Хари Потър, но има прекаленооо много сайтове за него, а понеже не намерих нищо интересно за Съни, реших аз да ги направя!
Публикувано на Съни и Чад. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

